Sunday 10 April 2011

Matluthfi

Lately, ada chaos yang ditimbulkan oleh AYAM or Angkatan Youtubers Anak Malaysia. Antara member dalam club AYAM ni termasuk lah Anwar Hadi and Mat Luthfi ni. Okay sebenar nya mungkin AYAM ni tak wujud, but nvm laaaaaah. Hihi sorry tiru ayat Anwar Hadi on this vid,


How to start ek? Hmmm okay I know ramai yang minat pada owner nama ni. For those who do not know Mat Lutfi, he is an active Vlogger or in another sense it, video blog.
But somehow, I'm not really into him. I lagi minat Anwar Hadi, who is also an active vlogger :) Maybe lebih ramai yang minat Mat Luthfi but for me, Anwar Hadi lah the best! 4 thumbs up hihi. Tadi siap boleh berdebat pulaaa kat fb pasal diorang ni hihi. Masingmasing backup Mat Luthfi. But anyway, masingmasing ada taste and minat yang tersendiri. As for me, I'll stick to Anwar Hadi cause he's sooooooooooooo cool :p


P/s: Azfar Hadi tetap paling cool HAHHAHA!

No comments:

Post a Comment