Sunday 3 April 2011

Mines International Exhibition & Convention Centre (MIECC)

So semalam, I went to The Mines for the Jom Masuk U exhibition. Rasa nya macam almost semua orang tahu about this fair ni kan. Its actually an educational fair, banyak Uni and college either IPTA or IPTS join this fair. So banyak juga info dapat kat sini. Pasal scholarships, and pendedahan on course that we can or want to choose based on our result :) So I went with Iza Moktar, my best friend. Bila dah sampai kat dalam mall, kitorang run into the twins, Phoebe and Tiara. Then tanya orang how to go to the fair, semua orang like "Ha apa? Hm kat mana ya lupa lah" Macam apa entah, geram je. Padahal semua baru balik dari fair tu. Dah bengang sangat, kitorang main jalan je :p Then jumpa juga lah akhir nya. So kitorang tengok on Taylors, UiTM, USM and lot of others. Dalam fair pulaa, we run into Ummu, and Zahirah. OMG Semua look damn gorgeous ohh! Lepas dah habis pusing dalam tu, I, Iza Moktar, Phoebe, Tiara, Ummu and Zahirah went to Popeye's :D Yeah makannn, haha memang gemuk en. Then I dengan Iza balik awal, sebab Azfar Hadi nak jumpa hihi. Sorry Iza :p Bila dah hantar Iza Moktar balik, I went to see Azfar kat mapley. Huh huh penat gilaaa. Balik dalam 6.30 pm pastu naik bilik buka air cond terus tidur sampai pukul 10 pm. Haha teruk betul perangai :p Anyway, we had a greattt time on that day :)

P/s: I love my kawan <3 <3 <3

3 comments: